Flat Preloader Icon Et øjeblik …

Om sprinklervæske – ja eller nej?

14. okt 2025 | 0 kommentarer

Få ugens nye historier fra THY.pt og jamenaltsaa.dk direkte i indbakken

Sprinklervæskepåfyldningsmysterium

Jeg synes godt, at jeg selv kan påfylde sprinklervæske på bilen, så når den er til service, behøver værkstedet naturligvis ikke at bruge dyre mekanikerminutter på at hælde sprinklervæske i på min regning. I forvejen tror jeg, de er dygtigere til at reparere biler end til at regne den ud.
Men måske har jeg forregnet mig.

Da jeg for nylig afleverede min dejlige bil til service, havde jeg for en sikkerheds skyld fyldt den til randen med sprinklervæske. Når jeg skriver randen, må I forestille jer, at jeg havde svært ved at klappe dækslet på for al den væske.
Alligevel står der på fakturaen, at jeg har fået en halv liter sprinklervæske påfyldt.
Skidt med de 50 kroner, jeg så skal af med. Mit hovedbrud er nu, hvordan i alverden de har fået plads til en halv liter sprinklervæske i en helfyldt beholder?

Få ugens nye historier fra THY.pt og jamenaltsaa.dk direkte i indbakken

0 Kommentarer

Indsend en Kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Tjansorker
Tjansorker

Kommafundamentalist og ortonørd og ansvarshavende chefredaktør med en livslang appetit på at skrive, hvilket har resulteret i lidt flere end 13 bøger samt dette pensionist-magasin med omkring 1.000 artikler, hvoraf en hel del er havnet i papirkurven. Bøgerne kan lånes på biblioteket eller købes her på THY.pt under menuen ORDFATTER. TJANSORKER? Det er blot substantivet for at orke tjansen at skrive. Og det gør jeg! Altså orker!